Little Cute Girl
Disclaimer
Sweet Owner

Sarah-Terengganu,Malaysia
13 y/0
Hello to all of the  かわい人 ! Enjoy my tutobies along with my story. You can leave your footsteps in the cbox below. Follow me if you think my blog is cute! LOL XD


Menu
Blueiy Button
POST CBOX


Click the word above! Don't forget to leave your footprints in the cbox!



Followers
My Friends

Credits
Leg's Note
Template 100% made by Atin Tory. This blog is edited and own by AzuNyan. Thanks a lot to C U T E for helping me.
Iklan dan Iklan dan Iklan
Friday, September 27, 2013 | 8:34 PM | 0 comments


Gud Mornin'~! Kelakar bile tengok gambar kat atas tu..cam yui mabuk je..nyahaha..okey..dalam entry ni aku nk tekankan skit kat visitor blog nih..tolonglah..tolonglaa jangan penuhkan cbox dengan iklan2 yg pelbagai tu..penat sangat..sampai satu muka tu penuh dengan iklan je..kalau korang nk sangat suruh aku tekan bende iklan tu..mintak dengan cara elok! Malas nk beleber panjang lah. Korang kene tahulaa perasaan aku. Bayangkan kalau cbox korang penuh dengan iklan2 sume tuh yg tak berkaitan..mesti korang pon akan mendidih jugak kan? Aku tahu korang sume nk tambah profit korang...tapi tolonglah. Bukan dengan cara camni! Harap korang paham. Siapa makan cili dia terasa pedasnya. Entah betol ke tak peribahasa yg aku taip tu..lol..nah..kat bawah ade gambar bukti yg cbox penuh dengan iklan..kalau korang still tak caye..tengok sendiri cbox aku tuh.


Harap korang paham laa ye. Sekian, terima kasih.




Older Post | Newer Post