Little Cute Girl
Disclaimer
Sweet Owner

Sarah-Terengganu,Malaysia
13 y/0
Hello to all of the  かわい人 ! Enjoy my tutobies along with my story. You can leave your footsteps in the cbox below. Follow me if you think my blog is cute! LOL XD


Menu
Blueiy Button
POST CBOX


Click the word above! Don't forget to leave your footprints in the cbox!



Followers
My Friends

Credits
Leg's Note
Template 100% made by Atin Tory. This blog is edited and own by AzuNyan. Thanks a lot to C U T E for helping me.
Bengang skit..
Tuesday, April 9, 2013 | 3:55 AM | 0 comments



huh..hari ni saye agak bengang skit...sebenarnye setiap hari selasa saye rase bengang...ayoo..rase cam nk tukar skolah je..hee..saye ni tak bersyukur kan? ngeh2..tapi ape bolee buat..kalau tk dapat tawaran skolah lain..camne nk tukar skolah??

start dari subjek sains...saye kene gi makmal and then kitorang semua akan wat eksperimen pasal mikroskop..hayoo..nk buat camne..baru masuk bab 2. daa bulan 4 tapi baru je masuk bab 2..hehee..cikgu ni lambat skit mengajar..jadi redha je laa..ok..sambung pada cerita tadi..saye paling benci sains..kalau masuk makmal jelaa..kalau tk masuk..tkpe..kalau masuk makmal, mesti kene wat eksperimen! yea..mungkin korang sume ingat saye ni sakit jiwa sebab tk suke eksperimen..tapi saye ade sebab tertentu nk bagi kat korang kenapa saye tak suke wat eksperimen.


  1. pening pale..camne nk buat eksperimen kalau tak faham!
  2. kawan satu meja slalu tak bagi saye sentuh alat radas dan tolong skali dlm eksperimen tuh(kecuali Lim..dia kawan cine saye..dia je yg baik)..kawan yg lain tuh kadang2 je baik hati 
  3. boleh tengok je eksperimen tu dibuat
  4. nk cuba buat pon takleh
  5. bila saye pegang alat radas makmal untuk tolong wat eksperimen, kawan satu meja akan cakap "hey! saloh orr! meh saye wat" dan ambik radas tu dari tangan saya then biar saye tengok je..mujur cikgu tk marah saye sebab tk tolong ape2 pon..kadang2 tu saye cuma tolong catat hasil eksperimen je..
huh..hari ni diorang baik hati sebab bagi saye sentuh skit..tu pon saye kene gune cara kasar..huh..tu baru pasal makmal sains! haa..ni pasal makmal komputer lak..

kalau ade orang amek tempat duduk awak..dan daa takde tempat duduk yg lain..awk sume rase marah tk? mesti marah kan? kalu yg tak marah tuh, memang dia tu seorang yg baik hati..haa..cite ni ibaratkan camtu ah!
hadoii..mase tuh subjek ICT..subjek pasal komputer tu..hehee..saye pasti korang sume daa tahu..

ok..mase masuk dlm makmal..saye suruh laa kawan saye jaga tempat duduk..dan biasenye saye amek komputer yg ade internet dan kawan saye tu lak TERambik yg takleh bukak internet..tapi hari nih..dia pentingkan diri lak..mentang2 saye lambat skit..dia pon ambik tempat saye..teruk tol! saye daa rase bengang gile dah mase tuh! rasenye komputer yg saye duduk ni je yg takde internet. yg lain sume ade..huh..adoii..cikgu plak suruh wat keje yg kena gune I-N-T-E-R-N-E-T!! hurmm..daa rase hari ni hari paling malang dah nih..tapi tiba2 sume komputer takde internet..cume sorang je komputer diye elok..tapi diye tak wat keje yg cikgu suruh tuu..dia main fesbuk..hoho

tu je coretan saye hari nih..waa..panjang lak cite saye..cam karangan lak..ngeh2..and thanks for read this..this is my feeling..so please don't touch it..and sorry jugak pade kawan2 yg saye maksudkan dlm nih.. :3




Older Post | Newer Post