Little Cute Girl
Disclaimer
Sweet Owner

Sarah-Terengganu,Malaysia
13 y/0
Hello to all of the  かわい人 ! Enjoy my tutobies along with my story. You can leave your footsteps in the cbox below. Follow me if you think my blog is cute! LOL XD


Menu
Blueiy Button
POST CBOX


Click the word above! Don't forget to leave your footprints in the cbox!



Followers
My Friends

Credits
Leg's Note
Template 100% made by Atin Tory. This blog is edited and own by AzuNyan. Thanks a lot to C U T E for helping me.
Hari Bosan!
Tuesday, April 16, 2013 | 2:28 AM | 0 comments


Adoii! Sakit hati betol laa! Hehee..lupa lak..Hello sume! Hee..sakit hati sangat sampai lupe nk cakap hai..keh3..Sebenarnye..daa malas dah nk post pasal luahan hati saye nih..tapi ade sorang ni nk bace luahan hati saye..hehee..tak nk mention name k?

Ok2..yea..hari ni oklaa skit daripada minggu lepas(minggu lepas tu hari selasa..masa tu saye post luahan hati pertama saye..so maknenye blog ni masih baru..ngehehe) Yeah..kenape saye rase ok? sebab masa subjek sains tak kena masuk makmal! yeay! tapi ICT masih ade..huh :(

Ok..mase saye nk masuk makmal tu..kawan saye yg biasa duk sebelah saye dlm makmal ICT tu macam pelik skit..dia macam nk cepat..ntah kenapa tah..saye nih malas nk layan dia..Rupa2 nye dia ngan kawan saye yg duk sebelah saye dlm kelas tu nk chup tempat..nak duduk same2..tk nak duk ngan saye.. -__- sebab? sebab komputer dia takde internet laa... bengang tol! Sape yg tak bengang kan?

Mujur ade yg teman duk kat tepi..huh..tapi saye takleh nk bukak facebook/update blog nih..(mase tuh cikgu bagi buat keje sendiri)..Yelaa..takkan saye nk biar je dia mati kebosanan sebab komputer dia takde internet! Hehee..mati orr..keh3..sori2..gune ayat yg tak baik untuk otak pulak..so, saye mesti laa kene layan dia..dengan? bukak youtube..dia suka tengok video..ape boleh buat? dia tu plak..suke tengok video bosan..jadi macam saye lak yg kebosanan kat situh.. :3 huhuhu..mase tuh saye macam..cepat laa habis mase ICT!! cepatlahh!!

Bile habis mase ICT tuh..kawan saye yg duk ngan orang lain tuh cam buat muka tk bersalah pulak.. senyum jee..macam takde ape2 yg berlaku..teruk betol.. -__- jadi saye isyhtiharkan hari selasa ialah HARI BOSAN..huh..sekian terima kasih!






Older Post | Newer Post